søndag 8. januar 2012

Første agentoppdrag utført

Søndag formiddag ble troppene samlet og kursen satt mot Strømsoddbygda og oppdrag MC-gjeng.


Valpene var blitt utrolig store siden sist jeg og ungene var på besøk hos Trine Lise for å se på Robert Sørlies nye håp. Denne gangen tok vi med valpene som er igjen her for at dem skal få sosialisert seg litt, samt en biltur i samme slengen.


De var litt skeptiske til å begynne med, men etterhvert så tødde dem opp og bli litt og litt mer modige.


Det er ikke så stor forskjell på dem, det skiller bare en måned i alder.


Trine Lise har to pointere også. Ragnar syntes det var morsomt med valpene og han leika litt med Mounty også som var med for å få litt hannhundinnputt.


Fire svarte små agenter ble litt i overkant skummelt til å begynne med.


Så begynte jakten, og etterpå var det full fart på alle sammen.


Stoppe for å sjekke litt.


Kom og ta oss da vel...


Det var full rulle gjennom skauen også. Flatene holdt bra følge med disse løpshundene foreløpig.


Flotte personligheter som var veldig nysgjerrige på de små svarte som invaderte gårdsplassen deres.


Kjempetrivelig dag i Strømsoddbygda i dag og gjett om det var en gjeng med slitne valper som sover i valpekassa i kveld.


Kom igjen så skal jeg ta deg!


Best å sjekke litt på avstand før en involverer seg for mye.


Denne kunne jeg tenke meg...


Mamma'n til valpene fulgte med fra hundegården.


Førstemann!


Ragnar storkoste seg med valpene.


Skikkelig barnehage onkel!


Overgir du deg?


Trine Lise har godbiter, det skjønte alle sammen om dem var store eller små.


Hva heter du da?

Jeg må bare konkludere med at Agentenes første oppdrag på egenhånd ble vellykket!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...