mandag 26. desember 2011

Agent 007 - James Bond

En liten pressentasjon av valpene som er 8 uker i morgen.

Guttene






Så kommer jentene.











I dag har valpene vært ute to ganger. Siden strømmen gikk i går kveld ved ti tiden og ikke kom tilbake før i dag tidlig ved ti tiden, så ble det ikke vasket hos valpene til kvelds i går. Bare tatt vekk aviser. Så i dag fikk valpene ut og undersøke holka som var blitt på gårdsplassen. De fant fort ut at det lønte seg å gå på plenen, for der var det i det minste litt snø ennå. Men med ni varmegrader så er det vel begrenset hvor lenge vi får beholde den også. Når valpene var ute vasket jeg skikkelig i valpekassa.

Lyset hos hønene går på tidsur, så de vekte jeg i dag tidlig når jeg lukket opp. De satt side om side på vaglene og glippet med øynene når jeg stilte tidsuret 12 timer fram. Men i løpet av dagen så fikk de da lagt eggene sine avlikevel.

Valpebesøk hadde vi av noen som har vært her tidligere, de plukket seg mer eller mindre ut ei lita frøken. Den har det peneste hodet nå i allefall, men det kan fort forrandre seg. Hodet er jo det som blir ferdig utviklet til slutt. I morgen kommer "bestemor" Mona og skal se på avkommene til Zico. Det blir spennende for dem tenker jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...