lørdag 10. desember 2011

14 dager igjen...


Da jeg kom hjem fra jobb i går var Merethe i full gang med å klippe hunder, poter, ører og i brystet. Riktig bra ble det. Så får jeg ta julebadet til neste helg. De må jo være fine og reine til jul!


Hun var tidlig hjemme fra skolen i går og ringte meg på jobben. Lurte på om hun kunne lufte valpene litt ute siden det var varmegrader. Klart det, så slapp jeg å ha dårlig samvittighet for at dem ikke var blitt sosialisert litt i dag også, siden jeg skulle på julebord om kvelden.


Koselig juleshow på Sundvolden hotell i går kveld med Vazelina og Hilde Lyrån. Da ble jeg bragt direkte tilbake til begynnelsen av 90-årene. Da vi rånet rundt i min første bil Volvo 242 dl med terninger i speilen og sjalusi på bakvinduet, med Vazelina i kassetspilleren og vi sang av full hals ut i sommernatten. Det hjalp ikke mindre da alle ansatte fra to tidligere arbeidsplasser også var på julebord der. Forholdsvis god mat og mange desserter.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...