søndag 11. desember 2011

13 dager igjen



Tredje søndag i advent!


Til tross for at det er 16 kalde grader i dag, så ble det tur ute for å ta noen bilder til julekort. Merethe og de store hundene gikk ut først før jeg fant fram diverse rekvisitter.


En liten smakebit fra shooten i dag...


Synes dem er flinke små valper til ikke å være større. En liten finpuss så sitter "sitt og bli" som ett skudd!


Før vi gikk ut i dag var det en ny runde med kloklipping av hele bunten. Jeg tok en og en på fanget og klippet dem før jeg bar dem opp i valpebingen i stua.


I dag ble det julekaker her, havreflarn, krumkaker og sjokoladerismuffins. Nå tenkete jeg at jeg skulle stryke julegardiner, så da blir det skikkelig jul her.


Ha en frortsatt trivelig 3. advent...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...