torsdag 3. november 2011

Kos med de små...


For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er mangel på kos det skal skorte på for disse valpene, eller noen av de valpene som har vært her tidligere.


Her er det inspeksjon av lille prinsessen som hun var jordmor for. Hun er enkel å kjenne igjen for det er den eneste jenta med stjerne i brystet.


Hun minner mye om min aller første flat "Nita", hun var også hvit i brystet.


Ikke så godt å se her akkurat. Nita var omplasserings hund som kom til meg når hun var et par år gammel. Hun var med meg i tykt og tynt fra jeg var 16 til godt opp i voksen alder.


Når de en sjelden gang ikke spiser så sover de godt gjerne intil en av de andre. Malin har bare såvidt tid til en liten tissetur før hun må inn i kassa igjen for å sjekke om dem har det bra.


Glupske små tasser. Tenkte jeg skulle skifte teppe i valpekassa i morgen, da skal jeg passe på å veie dem samtidig.

Små underbare sjeler som ikke har fått verdens prøvelser ennå. Bare mamma's trygge kropp å forholde seg til.


Så ble det natta hos Sognafaret i dag også. Ada og Patran har lagt seg til kvelds. Kanskje ikke så rart at Ada ikke har hatt noe særlig vinterpels på noen år...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...