torsdag 27. oktober 2011

Trening på Nedmarken

Etter middag i dag dro jeg og Patran til Nedmarken for å trene igjen. Denne gangen hadde Patran med seg Vesla. Vi skulle møte Jostein der for Happy skal være her denne uka som de er i syden. Tok med en sekk med for også, for da slipper dem å ha det i bilen sammen med all bagasjen når de skal hjem igjen. Mounty brumlet litt, så det er tydelig at jeg må møte opp hver torsdag for hans del. Han er i rette alderen nå pluss at disse jentene hjemme keiker i ny og ned.

Håper det snart er noen som tar kontakt for å prøve Vesla en stund, for nå er det bare en uke til valpene kommer. Det er det beste for alle parter. Fotoapparatet mitt er ennå ikke kommet fra verkstedet, i morgen er det en måned så da får jeg ringe og etterlyse det igjen. Denne gangen gir jeg meg ikke før de har funnet ut hvor det er. Skikkelig stuslig med disse innleggene uten bilder altså!

Ellers så går Aktivmedjobben mot slutten, det skal jammen bli godt. Nå begynner jeg å bli lei av å gå med skrittmåler hele dagen, samt å huske på å registrere antall skritt hver kveld. 518644 skritt så langt i løpet av oktober. Riktig stolt av  meg selv med den der, men jeg kommer meg ikke helt til Trondheim før oktober er over er jeg redd. Men jeg har nå passert Dovrefjell i allefall! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...