søndag 23. oktober 2011

På tide med HD røntgen

Nå er det absolutt på tide å bestille time til HD røntgen for valpene som er født i fjor. Happy og Mounty skal HD røntges 2. november, da tenkte jeg at jeg skulle ta med Malin til dyrlegen også. Kunne vært spennende å sett hvor mye hun har lagt på seg. Nå måler hun 95 cm rundt magen, og det er ennå over en uke til valpene kommer.

 På fredag etterlyste jeg kamera mitt hos fotografen, siden det hadde gått tre uker så syntes jeg det var på tide å få en tilbakemelding på om jeg snart fikk det i gjen eller om det var blitt borte i posten. Men nei da, hun hadde ingen planer om å sjekke det, sa bare at om det var gått så lang tid så var det nok rett rundt hjørnet. Ja det håper jeg da indelig, kan ikke være uten kamera når valpene kommer.

Ellers så har hjemmesiden fått en forrandring, om det er til det bedre eller ei gjenstår å se. Jeg har fjernet alt som ikke omhandlet hundehold, så får vi se når jeg får tid til å sette inn noen av bildene på siden. Siden den gamle dagboka forsvant helt fra nettet, så er det mange fine bilder som jeg skulle ha lagt ut. Må vel kanskje bli en lang kald vinterkveld...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...