torsdag 6. oktober 2011

Overraskelsens dag

Det startet allerede på morgnen med overraskelser. Da Jon Anders kom på jobb så hadde han med Vesla, så i dag ble hun med hjem igjen fra ferieturen sin. Jeg hadde ikke hørt noe på forrhånd så jeg ble litt forrundret, men gjensynsgleden var det ikke noe å si på. Hun logret seg nesten i to og "pratet" hun ble liksom aldri ferdig. Resten av dagen lå hun under pulten min og sov som en stein. Jeg var litt spent på hvordan det gikk når jeg kom hjem, men satte henne i den ene hundegården med litt mat så hun kunne spise littt. Malin var ikke blid for å se henne, Guro var litt glad, men samtidig litt usikker på hvor hun hadde henne. Det tror jeg nok går seg til etterhvert, men med Malin er jeg litt mer usikker. Tatt i betrakning at hun er drektig nå så var det ikke helt ideelt å få henne hjem nå. Men når ting ble som de ble så må man gjøre det beste ut av det.

Etter middag kjørte jeg og Mounty til Sigdal for å plukke opp Happy til helgas utstilling. Det var gjensynsglede de luxe det også. Tiden gikk og det var blitt rimelig mørkt før vi kom hjemigjen, da ble det høstens første måneskinnstur på Mounty, Happy og Vesla. De går veldlig bra sammen. Vesla viste tydelig glede for å få løpe løs med andre hunder igjen. Så nå ligger hun å snorker sammen med de andre hundene nede. Ada er med Patran og pappa på hyttetur, så hun skulle slippe å være alene når vi er på jobb. Merethe dro jo til Beitostølen i går så da er det like greit at hun ikke er helt alene. Fikk melding av Merethe i sta og jeg kjente jeg ble bittelitt missunlig. Galloptur i skauen, kjøring med travhest og en avslutning av dagen med å kjøre gravemaskin... venter spent på bilder når hun kommer hjem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...