søndag 16. oktober 2011

Oppdretterseminar



Oppdretterseminar på Quality Gardermoen Airport Hotell denne helga. Flott arrangement fra Retrieverklubben sin side, med engasjerte foredragsholdere med varierte temaer. Litt knot for å finne fram lørdag morgen. Jeg trodde det bare var ett hotell som het Gardermoen Airport Hotell jeg da så jeg sjekket ikke noen reisebeskrivelse før jeg dro. Jeg visste jo hvor det var! Jeg parkerte og gikk inn i resepsjonen, men dama bak skranken påsto at hun ikke hadde noen seminar den dagen og i allefall ikke fra Retrieverklubben! Eh ja da var det kanksje det hotellet jeg akkurat hadde kjørt forbi da kanskje... Ut i bilen og leste på papirene, der stor det Quality, snudde og kjørte inn på ny parkering... men det var et Comfort hotell. Hmmm inn i resepsonen for å spørre etter veien. Jo retning Jessheim så rundt i en rundkjøring og så lå det helt i veien. Nytt hotell og ny parkering, men denne gangen hos Olav Thon, men da bommet jeg ikke så mye bare på feil side av rundkjøringen. SÅ lurer du på hvor et hotell ligger så er det bare å spørre,  for jeg har vært innom dem alle omtrent.



Etter innsjekking på rommet så var det å finne fordragssalen og en stol å sitte på. Det som var best ved hele hotellet egentlig var at det var fritt forbruk av poppkorn, softice og kakkao.... frukt, kaker nam nam. Deilig lunsj og nydelig middag. Mange koslige folk og mye hundeprat og deling av erfaringer.


Neste morgen sto jeg opp forholdsvis tidlig og gikk en times tur etter frokost. Nydelig soloppgang og noen få kuldegrader. Det kommer referat etterhvert om hva det ble snakket om er planen, for jeg tok en god del notater. Store planer om å bygge opp en helt ny hjemmeside, for den jeg har er bare kladdet og bygget på i 10 år. I høst eller vinter skal den helrenoveres med bare nye bilder og en god del ny tekst er planen.


Malin begynner å bli god og drug nå.I dag er det 44 drektighetsdagen og hun måler 90 cm rundt livet. Etter det vi lærte på seminaret i helga så er det etter 42. dagen valpene vokser. Fram til nå har de bare utviklet seg, nå skal de vokse! Stakkart jenta kommer vel til å ha en mage som subber bakken om dette fortsetter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...