søndag 30. oktober 2011

Hagestell


Dagen startet med regn, men utover dagen så ble det solskinn alle andre steder enn her. Her blir det februar før det er sol igjen.


Når vi gikk tur seinere på dagen hang det dråper fra trærne.


Først på dagen kostet jeg heller forran døra, de er tatt opp for å legge på mer isopor slik at telen ikke aierer så med dem i vinter. Forhåpentligvis da, men når dem skal legges på plass igjen så må de kostes reine fra gammel sand. Blir litt sår på fingertuppene av slikt, men de får få litt pleie i kveld så blir dem nok bra igjen.


Happy, Lady og Ada poserer. Mange fine motiver om høsten.


Happy, Lady, Vesla og Ada


Herlig SPA avdeling


Kan man bedre ha det som flat?


En eurasier derimot gremmes litt over slik tilgang på vann!


Mounty har blitt stor gutt i høst, blir spennende å se hvordan det går med han på Lillestrøm Dogs4all.


Mounty, Vesla og Lady


Litt sol nå så hadde det blitt veldig bra.


Ada og Vesla


Ada



Hæ JEG? Mener du meg altså?


Førstemann!


Vesla koser seg på tur!


Neste års vinterved...

Etter turen i dag så var det fram med tynnesaks og klippet ned det meste av kjerr og busker i hagen. Flere trær ble adskillig kortere og forhåpentligvis tettere til neste år. Granhekken fikk seg en stuss også, så nå ble det bra. Meste jobben egentlig er jo å plukke opp og fjerne alle småkvistene etterpå. Nå er det bare igjen noen få blomsterkjerr som skal klippes ned, for dem spretter fra rota til våren. Mens jeg ryddet fikk jeg noen gode ideer om ting som kunne vært gjort. Men så lenge vi leier av pappa så må det vel opp til godkjenning først. Ikke bare fordeler å leie, bare når det skjer noe som må fikses og betales ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...