onsdag 5. oktober 2011

Flott høsttur...


33 dager drektig og her er det med stor sannsynlighet mer enn 4 valper er jeg overbevist om. Blir en spennende tid framover nå. Malin og Ada er ikke med på langturer lenger, da får dem hvile hjemme. Ada er ikke så glad i å gå turer lenger, hun vil helst tusle i sitt eget tempo. Malin begynner å bli tung for langtur og ser ut til å være glad for å kunne bli hjemme.

Siden jeg hadde fri fra jobb i dag så gikk jeg virkelig inn for å få noen pluss skritt på telleren til Aktivmedjobben opplegget. Siden det fortsatt er 3 som ikke har registrert skrittene sine og to av dem er nye, så må jeg virkelig legge meg i selen for å lede. Ikke minst holde følge om dem er spreke! Det irriterer meg at jeg ble nr to i fjor, og jeg har vel ikke blitt noe bedre taper med årene...

I dag gikk turen over på andre siden og en skikkelig runde. Opp ved Saraplassen og kom igjen ved Hovland innerst ved Gardhamarsaga. Med bare 3 hunder så er det plutselig ikke så stor flokk lenger. Etter en liten matpause så gikk jeg og Patran ut for å rake løv. Over halve bjørka på gårdsplassen har kastet lauet, så vi kjørte bort 8 trillebårer med løv. I helga får vi klippe ned alle buskene og stusse de som er litt større. Må jo holde seg i aktivitet. På lørdag er det utstilling i Vikingskipet på Hamar, så da får jeg vel noen skritt. Jeg får gå og kikke rundt isteden for å sitte ringside og bare vente kanskje...

På ettermiddagen kjørte Merethe til Fagernes, for hun skulle til Beitostølen på høstferie. Kjenner jeg er bittelitt missunnlig på at hun skal drive med hester i så mange dager...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...