lørdag 29. oktober 2011

Dag 57!


Mounty, Happy og Lady

Rett etter frokost dro jeg og Patran til Hønefoss for å kjøpe noen vinterklær til henne og ikke minst hente kamera mitt! I dag var det hvitrimet igjen så det er vel påtide å få på vinterdekkene snart. Etter Hønefossturen ble det en tusletur på Ada og Malin i havna. Det er ikke veldig til fart på noen av dem så ting tar tid.


Malin har blitt god og rund, ikke mye plass fra magen og ned i bakken nå nei.


Håper det tørker opp litt før snøen kommer, så det kan bli en fjelltur på meg og hundene.


Naturens egne kunstverk.


Den vordne mor med ca 6 dager igjen før valpene kommer. Nå subber magen bakken når hun sitter.



Ada holder seg godt til å være 9,5 år. I går oppdaget jeg en kul i brystet på henne. Det er den første kulen jeg har funnet på henne, så jeg håper ikke det er noe svineri i den. Får se hvor fort den vokser.


Årets siste bringebær har nok gjort sitt.


Når den turen var unnagjort så var det de andre sin tur. Det ble adskillig lengre tur i skauen, før vi avsluttet på jordet og nede ved elva. Happy, Mounty, Lady og Vesla løper som rampunger rundt og vet ikke hva de skal finne på, for det er jo så gøy å bare løpe og løpe og løpe!


Vesla storkoser seg når Malin ikke er i nærheten.


Jippi!!!


Full fart så konglene skvetter rundt rundt ørene på dem.


Happy og Lady


Badeengler som ikke bryr seg det minste om at det ikke er sommer og sol lenger.


Mounty bruker tannpirkere i mange størrelser.


Etterpå lå alle hundenen til tørk.


På torsdag kunne Leif og Patran dra og hente den nye bilen vår. Det blir vel Leif som skal bruke den, så får jeg bytte bil når Merethe har fått lappen. Da er det liksom ikke så farlig om hun skulle være uheldig når vi øvelseskjører som om det var en ny bil. Etter tre Opler ble det en Nissan Nivara denne gangen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...