tirsdag 20. september 2011

Mounty syk ...

Mounty har spist lite i det siste, men jeg har bare trodd at det var fordi jentene hadde løpetid og han var litt småstresset. Før helga begynte han å spise opp posjonen sin igjen, men på lørdag før utstillingen ville han ikke ha frokost. Han var litt stille og rolig, men egentlig full fart i ringen og gjorde det bra.

Søndag spiste han igjen og ikke merket jeg noe på han i går heller. Det ble ingen langtur i går for det regnet vanvittig her. I dag ville han ikke ha frokost igjen så jeg satte han i hundegården alene og satte maten inn til han. Den var ikke rørt når jeg kom hjem fra jobb. Han var blid og fornøyd og logret, men ville ikke ha noe mat.

Da kveldsturen skulle gås så ble han med litt opp i skauen så la han seg ned og ville ikke gå lenger. Jeg ba han gå ned igjen, men han lå fortsatt rolig, Jeg tok med meg jentene og gikk den korte runden og når vi kom nedigjen lå han fortsatt på samme stedet. Reiste seg da vi kom og småløp sammen med de andre ned igjen. Stupte ut i bekken og drakk vann.

I kveld brakk han seg og kastet opp slim. Nå for litt siden tisset han inne til tross for at han akkurat hadde vært ute. Alt tisset var blodfarget, så jeg tror nok det blir dyrlegen først i morgen. Han gir ikke uttrykk for at han har vondt, men han er tydligvis ikke bra. Leste litt på nettet om blod i urinen og det var ikke mye positive konklusjoner. Men man skal ikke ta sorgene på forskudd heller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...