tirsdag 23. august 2011

Sognafarets Romance in Nice



"Happy" er blitt 15 måneder og riktig flott frøken.




Merethe hjalp meg med å ta noen bilder av henne i sola i dag etter at jeg hadde klippet henne.




Krysset har bedret seg betraktlig i de senere månedene og jeg gleder meg til å stille henne på Holemoen i september. Guro og Mounty er de store leikekammeratene, men Mounty er litt avhengig av Ada og Malin i og med at de har løpetid. I dag virket det som Guro har startet også. Så en frustrert tennåring er ikke helt sikker på hvor eller hva han skal være og gjøre. Men om noen uker er alt rolig igjen...



Tusen takk Kristine og Jostein for at dere tar så godt vare på jenta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...