tirsdag 5. juli 2011

Sjarmtroll i trøndelag...


Mange mil unna meg bor dette sjarmtrollet. PS han er ledig... Nei jeg kan ikke ha han da, selv om jeg har fryktelig lyst. Har jo seks stykker hjemme her så det må nok bli med drømmen... Black Beauty'n det!

Thea har med Chanel på besøk noen dager igjen. Her koser hun seg med Merethe ute på plenen. Chanel er litt avhengig av Thea og bitte litt redd ulveflokken her, så hun trives best på fanget. I dag satt hun oppå kjøleskapet når vi spiste middag. Hun ble litt bortskjemt med rester av kotelettene, så når vi var ferdig så veide hun mer enn hun gjorde når hun kom. Magen ble trillende rund av svor og fettet.

I morgen skal jeg til Kari og se på valper. Små cairn valper på fire uker omtrent. Så etter middag tar jeg meg en tur for å kose små pelsdotter. På vei hjem fra jobb i dag ringte jeg til dyrlegen, så nå har jeg time til Lady neste onsdag for å se om hun er drektig denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...