mandag 4. juli 2011

Bare fantasien setter en stopper

Trening og aktivisering av hodet til hunden trenger ikke å følge "boka". Det er bare fantasien som setter en stopper for hva du kan lære den.


I morgen skal det nye satsniningsområder til... må inrømme at det imponerer litt da.

Lissie kunne endel triks og viste dem villig bort. Har jo til og med gått til anskeffelse av klikker jeg, så det er bare prioriteringer av tid til slik type trening som ikke har vært der.



Kanskje jeg ikke skulle bruke Mounty som innlæring til dette? Må nok bli Guro som er den letteste i flokken tror jeg. Kan bli tungt med en stor hannhund dette.



Nytt mål, innlæring av triks hver onsdag når jeg har fri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...